Katon, Hikyuu no Jutsu Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy genini są biegli w tej technice. chakra: 50 Ranga: D
Katon, Housenka Technika polega na wypuszczeniu z ust kilku małych kul ognia. Można w nich ukryć wszelkiego rodzaju brón, począwszy od shuriken'ów aż po topory. Technika która może zaskoczyć przeciwnika. chakra : 10 x1 Ranga: D
Katon, Goukakyuu no Jutsu Technika przy której zużywa się dość dużo chakry. Polega na wystrzeleniu ogromnej kuli ognia z ust. Zwykle używana przez shinobi na poziomie Chuunina, lecz zdarza się też, że Genin ją opanuje. Koszt chakry: 110 Ranga: C
Katon, Karyuu Endan Na początku shinobi zbiera chakre w płucach i robi głęboki wdech, po czym wypuszcza powietrze w formie ognia. Efektywność techniki zależy w głównej mierze od tego ile chakry na nią zużyjemy. Koszt Chakry: tyle ile włożymy(minimum 150) Ranga: C
Katon Ryuuka no Jutsu Bardzo potężne jutsu ognia. Po zawiązaniu odpowiednich pieczęci, osoba wykonująca to jutsu posyła wielką fale ognia, spalającą wszystko na swojej drodze. Koszt Chakry: 175 Ranga: C
Katon, Kasumi Enbu Atak ten polega na wystrzeleniu ognistego pocisku który po trafieniu w cel, rozpada się na wiele mniejszych płomyków. chakra: 150 Ranga: B
Katon, Yougan Kushi Technika bardzo niebezpieczna dla wroga jak i wykonującego. Polega na wytworzeniu w ustach ciekłej magmy, która rozgrzewa się cały czas. Ciągle jest jej więcej, więc może być destrukcyjna przy ataku na wroga. Technika ma jednak poważną wadę. Rani także użytkownika tej techniki. Na twarzy wyskakują nam oparzenia i za każdym użyciem też otrzymujemy obrażenia. Koszt Chakry: Ile Damy(minimum 250) Ranga: B
Katon, Hasekishou Technika polega na wystrzeleniu z ręki kilku-kilkunastu wybuchających, wyjątkowo destrukcyjnych, ognistych pocisków. Każdy pocisk jest w stanie wysadzić kilku shinobi naraz. Koszt Chakry: 75 x 1 Ranga: A
Katon, Zukkoku Technika polega na tym, że użytkownik zalewa pole bitwy falą lawy. Z takiego miejsca nic nie zostaje, zostaje doszczętnie spalone. Koszt Chakry: 450 Ranga: A
Katon, Haikedo Po złożeniu pieczęci tygrysa, użytkownik podnosi rękę, by wytworzyć w niej ognistą kulę i rzucić w przeciwnika. Wszystko to dzieje sie w szybkim tempie. Koszt Chakry: tyle ile damy(minimum 100) Ranga: S
|